Believe in magic!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Believe in magic!

§ Училище за магьосници §

ИндексЗбИжЗИЙГалерияТърсенеПоследни снимкиРегистрирайте сеВход

УРОЦИ

Go down 
АвторСъобщение
energy_light
§ Грифиндорец §
§ Грифиндорец §

Female
Брой мнения : 69
§ Име § : energy_light
Registration date : 02.04.2007

УРОЦИ Empty
ПисанеЗаглавие: УРОЦИ   УРОЦИ Icon_minitimeНед Апр 15 2007, 13:26

О'кей вече започваме.Аз съм вашата учителка.Макар и да нямам мн ученици аз започвам.
Урок 1
Пророкуването е възникнало още преди хиляди години,защото много от хората са се интересували какво ще е бъдещето им.Пророкуването се е извършвало с цел да се избегнат лошите моменти и да се сбъднат добрите тоест да се промени съдбата.Пророкуването се е извършвало с помоща на най-различни неща:кристална топка(за най-добрите предсказатели),карти,миди,камъчета,чаени листенца и др.
Сега едно добро гадание:
Взимаш 3 камъчета-1 червено,1 зелено и 1 бяло.Зеленото е ДА,червеното е Не,а бялото е въпроса ти.Взимаш ги,питаш въпроса си и ги хвърляш близо до теб.Което от двете цветни камъчета е по-близо до бялото то е отговора ти.
Върнете се в началото Go down
energy_light
§ Грифиндорец §
§ Грифиндорец §

Female
Брой мнения : 69
§ Име § : energy_light
Registration date : 02.04.2007

УРОЦИ Empty
ПисанеЗаглавие: Урок 2   УРОЦИ Icon_minitimeВто Юни 26 2007, 12:47

Тъй като този урок го давам през ваканцията,към него няма да давам домашно!
ГАДАЕНЕ С ЧАЕНИ ЛИСТЕНЦА
БЪДЕЩЕТО В ЧАША ЧАЙ
То е възникнало още от древен Китай и до днес оказва влияние върху живота на хората.На чай може да се гледа така,както и на кафе.

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО?